Neden Yazıyorum?

Neden yazıyorum?

Kendimle her türlü konuda yüzleşmek için yazıyorum.

Kendim kalabilmek için yazıyorum.

Bana göre önemli olan bir bilgiyi veya olayı başkalarının da bilmesini istediğim için yazıyorum.

Anlatacak kayda değer bir şeylerim var diye yazıyorum.

Yazmayı benimsediğim için yazıyorum.

İnsana dair her şeyi yazıyorum…

Geçmişten günümüze kadar gelen her türlü bilginin, vaktinde yazıldığı için geldiğini bildiğimden yazıyorum.

Yazıyorum, en çok ülke olarak insani eksikliklerimizi yazıyorum.

İş yönetimini yazarken de insanı yazıyorum, işletme insanının eksiklerini, fazlalıklarını aklım erdiğince yazıyorum.

İnsanların evrensel doğruları bilmesi gerektiği için yazıyorum.

Sadece kendim için yazmıyorum, yazdıkça paylaşılan yeni bir bilgiye, yeni bir bakışa kapılar açtığım için yazıyorum.

Vesselam tüm dünya için yazıyorum.

Ne büyük söz di mi?

pen-notebook

Yazdıklarımız geçmişte bir anı olarak kalacak bunun farkındayım, yalnız şunu da unutmayalım ki gelecekte doğacak herhangi bir kişi, muhakkak yazdıklarımızı bir şekilde bir sebeple okuyacak, ya seninkini okuyacak, ya benimkini okuyacak, anlamaya çalışacak, yani illaki okuyacak. Tanrı’yı, Evreni, insanı anlamak için onun da sebepleri olacak.

Okuyucuya bir not: Bu ay blogumun 2. yıl dönümü… Kutlu olsun…

Serap Doğan

2 responses to “Neden Yazıyorum?

  1. Fatih Taşkıran

    Kutlu olsun yazmaya devam edin

  2. Hayatımız boyunca yarını ve bizden sonraki yarınları düşünmek bu günü unutturuyor. Farkettim ki bizler bu günleri unuturken siz bu günü, zaten yarını düşünerek yaşıyorsunuz.
    Not: ilk okumada anlaşılmayabilir söylenen 😀

Yorum bırakın